16 дек 2009, 18:35

Правозащитници: Човешките права не подлежат на референдум

От Дневник
Последна промяна в 18:38 на 16 дек 2009, 1786 прочитания, 72 коментара
Абсурднo, популисткo, опаснo, груба грешка и буфер срещу падащи рейтинги – така правозищитници определиха вчера намерението на премиера Бойко Борисов и ГЕРБ да подкрепи "Атака" за референдум за новините на турски език. "Това е абсолютно недопустимо. Човешките правата не подлежат на референдум, мнозинството не може да определя правата на малцинството", е становището на Българския хелзингски комитет, разпространено в сряда до медиите.

Според ръководителя на Асоциацията за европейска интеграция и права на човека Михаил Екимджиев "най-подлото в тази популистка идея е, че от такъв излишен референдум управляващите очакват конюнктурни дивиденти, които да изиграят спасителна роля срещу падащи рейтинги - нещо неизбежно след вълната от денонощни бандитски набези, грабежи, стрелба по майки с деца". Според него "въпросът ще се възприеме като "за" и "против" турците и ще доведе до ненужно сепариране на етническите общности".

Макар повечето водещи политици в ГЕРБ да защитават провеждането на допитването, редови депутати неофициално коментират, че сега не е моментът за харчене на милиони (близо 20 млн. лв.) по въпрос, който би обединил електората на ДПС. В ГЕРБ обясняват, че основният им мотив за подкрепа е ангажимент към "Атака", която се оказва най-лоялният партньор на управляващите. Друга причина премиерът да застане точно сега зад идеята е раздразнението му от зачестилите твърдения, че е склонен на компромиси към ДПС.

Оказа, че в "Атака" и ГЕРБ има разминаване и по начина на провеждане на референдума - според хората на Волен Сидеров е добре преди провеждането да се промени законът, за да се намали прагът, който прави допитването легитимно. Сега изискването е в гласуването да са участвали повече от половината от хората в избирателните списъци от последните избори - близо 7 млн. души. Ако остане тази бариера, трудно ще намерим 3.5 млн. души, които да подадат гласа си, референдумът ще се провали и така можем да станем за смях, коментират в "Атака". От ГЕРБ обаче не смятат да правят законови промени преди допитването.

Едно от опасенията на депутатите на Борисов е, че референдумът може да е причина за пореден разрив между премиера и президента, който трябва с указ да насрочи допитването. "Моето подозрение е, че тук е скроен един голям капан за министър-председателя, дано и той да го разбира", коментира вчера държавният глава. БСП и РЗС също се обявиха в сряда против провеждането на референдум.
Етикети
72 коментара
 
Анонимен потребител

EC

Неутрално
  • 1
  • 18:44
  • 16 дек, 2009

право на БЬЛГАРИТЕ да решат свой сьдба
другите да ги спазбат ТУКА БЬЛГАРСКА ДЬРЖАВА

думата има само малцинства / БЬЛГАРИТЕ /

Одобрение -35
от 61 гласа
 
Анонимен потребител

HASAN

Неутрално
  • 2
  • 19:10
  • 16 дек, 2009

НАПРАВЕТЕ ГО. ХАДИ ДА ВИ ВИДИМ.
ОТ СЕГА ВИ СЕ СМЕЯ.

Одобрение 4
от 38 гласа
 
Анонимен потребител

Ало,Ало

Неутрално
  • 3
  • 19:15
  • 16 дек, 2009

Абе шматки от не знам къде си,що не ревяхте когато гласуваха в Швеицария.Ако това което твърдите- "Това е абсолютно недопустимо. Човешките правата не подлежат на референдум, мнозинството не може да определя правата на малцинството", ами тогава да върнем комунистите на власт щото са малцинство и да премахнем правото на избори,парламента,абе всичко...
И аз като малцинство имам ли ПРАВО да ви е... майката след като вие сте мнозинство?

Одобрение -14
от 60 гласа
 
Анонимен потребител

Уили

Неутрално
  • 4
  • 19:21
  • 16 дек, 2009

Хубава работа, ама българска!
Къде му е акъла на ББ, та да се хваща на такива плитко скроени номера?
Референдум дали да има 10 минути новини на турски език?!!
Ставаме за смях по света!

Одобрение 40
от 64 гласа
 
Анонимен потребител

IMRO

Весело
  • 5
  • 19:27
  • 16 дек, 2009

Наличието или не на емисии на турски език НЕ спада към базисните човешки права. Мунчолибералите от вестник Дневник отново се оливат

Одобрение -18
от 52 гласа
 
Анонимен потребител

Tur4ina

Весело
  • 6
  • 19:47
  • 16 дек, 2009

финансовото положение на бьлгарина е супер затова не знаят какво да ги правят тия пари егати гладния народ за лекарства няма пари референдум ще правят

Одобрение 23
от 43 гласа
 
Преглед на профил

muncho

Любопитно
  • 7
  • 20:01
  • 16 дек, 2009

Човешките права не подлежат на референдум
хИменно!

Одобрение 8
от 34 гласа
 
Анонимен потребител

МЕГИ

Любопитно
  • 8
  • 20:18
  • 16 дек, 2009

АТАКА И БОЙКО се изложиха тотално...Когато Господ рече някого да обрече на гибел, първо му взема разсъдъка...

Одобрение 20
от 52 гласа
 
Преглед на профил

ydarakchiev

Весело
  • 9
  • 20:21
  • 16 дек, 2009

Швейцарците с референдум решиха да не се строят джамии в Алпите.
Защо ние да не можем в собствената си страна да решаваме за новините на турски

Одобрение -6
от 52 гласа
 
Анонимен потребител

Бълтарин

Неутрално
  • 10
  • 20:28
  • 16 дек, 2009

Прощавайте, но аз съм представител на един стар български род, и сега отново ще трябва да преглъщам факта, че в моята родна страна, н.е. България от националния ефир се чува турска реч; реч, с коята са били утижавани моите баби, дядовци, прародители ..? Няма да стане! Готов съм да слушам 25 часа в денонощието циганска реч по националния ефир, но не и каквото да е било на турски език ..!
Все пак имам достоинство и родова памет ..!

Одобрение -25
от 63 гласа
 
Преглед на профил

paragraf.22

Неутрално
  • 11
  • 20:38
  • 16 дек, 2009



подкрепям правозащитниците.
това не е нужно на държавата .
това са простотии.
тъп начен за отвличане на вниманието

за да живея трябва непрестанно по нещо да умира.ВЪВ МЕН САМИЯ

Одобрение 20
от 46 гласа
 
Анонимен потребител

BB

Неутрално
  • 12
  • 20:39
  • 16 дек, 2009

абе вие от Българския хелзингски комитет що не идете да защитавате правата на Кюрдското малцинство в Турция само да не забравите вазелина защото за разлика от българските политици там държат на държавата си и народноста.аз съм против циганите а не Турците разликата е огромна.

Одобрение -6
от 40 гласа
 
Анонимен потребител

Емигрант

Неутрално
  • 13
  • 20:58
  • 16 дек, 2009

За пореден път се убеждавам ,че България никога няма да стане Швейцария на Балканите.Хората правят референдум за всяко по-значимо нещо,което ги засяга като нация и не са обеднели от това,а са изградили по този начин гражданско общество.Робския ни манталитет още дълго ще ни държи .

Одобрение -4
от 36 гласа
 
Анонимен потребител

minelab

Гневно
  • 14
  • 21:09
  • 16 дек, 2009

До коментар [#12] от "BB":
Абе мозък ти знаеш ли,че в Турция има национален канал "шаш"който 24 часа излъчва кюрдска програма.

Одобрение 8
от 28 гласа
 
Анонимен потребител

бг

Неутрално
  • 15
  • 21:31
  • 16 дек, 2009

искам 10 мин новини и на арменски и на еврейски и на цигански!нека да са в един общ блок!

Одобрение 13
от 21 гласа
 
Анонимен потребител

Да бе да

Неутрално
  • 16
  • 21:35
  • 16 дек, 2009

Не твърдяха ли тези от Български Хелзински Комитет, че циганите не могат да плащат за комуналните си услуги, защото това противоречи на начина им на живот?!!?!?!?!?!?!

Одобрение 1
от 29 гласа
 
Анонимен потребител

гого до "да бе да"

Неутрално
  • 17
  • 21:57
  • 16 дек, 2009

Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако искате все пак да го видите, натиснтете тук.

Одобрение 15
от 19 гласа
 
Анонимен потребител

BB

Неутрално
  • 18
  • 22:15
  • 16 дек, 2009

измет циганска как можахте да се интегрирате в другите държави и да спазвате законите и да работите а тук само да искате и да мародерствате ама така сте намерили щото политиците ни са к....ки а народа овчи иначе отдавна да са ви затрили

Одобрение -8
от 20 гласа
 
Анонимен потребител

Изненадан

Любопитно
  • 19
  • 22:22
  • 16 дек, 2009

А гледа ли ги изобщо някой тези новини?!

Одобрение 2
от 14 гласа
 
Анонимен потребител

неро

Неутрално
  • 20
  • 22:28
  • 16 дек, 2009

Какви права се нарушават? Референдумът е да имали новини на турски по националната телевизия, а не да имали новини на турски въобще!

Одобрение -11
от 25 гласа
 
Анонимен потребител

бедна българка

Неутрално
  • 21
  • 22:31
  • 16 дек, 2009

по-нагоре в новините пише, че щели да увеличат таксите смет в данък сгради. Заради таксите смет аз едвам си плащам данъците със заеми. А циганите не плащат никакви сметки.
Как смятате? Моите права нарушени ли са?
Всекидневно ми се нарушават правата и ме тъпчат към дъното такива като Ахмед Доган и неговата клика, които забогатяха на наш гръб. Нямам лошо отношение към турците, уважавам тяхната култура, но докато се подчиняват безпрекословно на Доган, не мога да бъда толерантна.

Одобрение -3
от 23 гласа
 
Преглед на профил

Stavrogin

Неутрално
  • 22
  • 22:42
  • 16 дек, 2009

E, вие да сте очквали нещо друго от човек пожарникар- охранител, чиято отвореност към света се изчерпва с футболен мач, та този човек сигурно е прочел една книга шрез живота си, да беше си останал и без нея по-добре щеше да е!

Одобрение 9
от 25 гласа
 
Анонимен потребител

kat

Любопитно
  • 23
  • 22:49
  • 16 дек, 2009

След като се чуе новината в Турция , турското правителство може да предложи за референдум, българската църква Св. Стефан да ли да се превърне в джамия...

Одобрение 18
от 28 гласа
 
Анонимен потребител

iskam

Гневно
  • 24
  • 22:50
  • 16 дек, 2009

искам си новините на Турски по БНТ сат

Одобрение 6
от 12 гласа
 
Анонимен потребител

Хала-балаааааа

Неутрално
  • 25
  • 23:01
  • 16 дек, 2009

Човешките правата
хелзингски
Оказа, че в

Одобрение 0
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

Тешекюр

Неутрално
  • 26
  • 23:04
  • 16 дек, 2009

Братска Турция отново ни изпревари - насрочен е референдум в Турция да се увеличи ли времето за новини на български по турската национална телевизия от половин час на два часа!

Одобрение 3
от 9 гласа
 
Анонимен потребител

НЕДОМЯВАЩ

Неутрално
  • 27
  • 00:01
  • 17 дек, 2009

След възможността да гледат телевизия свободно с "чиниите"
както жаргонно ги наричат самите български турци,надали има
толкова голям брой зрители,които са се меракландисали да
гледат новините на турски.Признава се,че особено ниска е гледамоестта на тези новини.Тогава кой подкокоросва ББ да дава чрез този референдум,който се оказва скъп - 20 млн.лв.,да
дава козове на ДПС.А освен това не си заслужава да се харчат толкова много пари само заради желанието на една партия сателит на управляващите.Много ще ми бъде драго да чуя мнението на икономиста чудо Симеон Дянков,който сви всякакви социални разходи с извинението,че няма пари за голяма пица.

Одобрение 14
от 18 гласа
 
Анонимен потребител

ПК

Разстроено
  • 28
  • 01:51
  • 17 дек, 2009

Пожарникарски тъпотии за вдигане на рейтинг и отвличане на вниманието от проблемите на управлението.

Одобрение 11
от 15 гласа
 
Анонимен потребител

Boris

Неутрално
  • 29
  • 03:43
  • 17 дек, 2009

Това би било приемливо, ако БНТ го организира. БНТ да пита зрителите си (няма да е трудно... и без това се броят на пръсти) дали искат тези новини, а не това да се превръща в политически въпрос.

Одобрение 9
от 11 гласа
 
Анонимен потребител

rego

Неутрално
  • 30
  • 06:09
  • 17 дек, 2009

Повече от смешно е да има цял един референдум за някакви новини на турски език. Цяла Европа ще ни се смее, а и ще се настрои срещу нас. Пожарникаря за пореден пут доказа че е голям каунь. Толкова като искат да махнат новините на турски, да го направят на ниво парламент-да приемат или променат законодателството и толкова. Нали имат мнозинство?

Одобрение 12
от 18 гласа
 
Анонимен потребител

ПРОСВЕТА

Неутрално
  • 31
  • 06:41
  • 17 дек, 2009

Фашистки мошеници,

Човешките права Подлежат на Референдум.

Да, Подлежат.

Така е демократично, така е цивилизовано, така е човешко.

Друг е въпросът, че не е практично за всеки въпрос да се прави референдум.

Ако официозни новини на турски език са се намърдали в Национални Български Медии без рефурендум,
не е нужен референдум да бъдат разкарани от там.

Изкуственото фрагментиране на обществото чрез многоезичие е вредно.

Гражданското общество от хора дотолкова е човешко общество доколкото хората могат да комуникират, да се разбират, да си сътрудничат, да разрешават конфликти.

Български национален език е императив за гражданското общество на Република България, за всички Български граждани.

На официозно ниво е полезно да се насърчава също /още само/
английски език - европейският език който е де факто глобален език.
...

Прочитане на целия коментар

Одобрение -5
от 15 гласа
 
Анонимен потребител

Гитлер

Весело
  • 32
  • 06:48
  • 17 дек, 2009

Абсалютна. С геноссе Путин сме на едно мнение, предполагам. Браво мунча!

muncho
* 7

Човешките права не подлежат на референдум
хИменно!

Одобрение 1
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

EU

Весело
  • 33
  • 06:55
  • 17 дек, 2009

Това е съвсем друго нещо.

Общо взето труските гяури са варварски нашественици в Българската и въобще в Европейската християнска цивилизация.

Нека се учат и очовечават.

Тешекюр
* 26

Братска Турция отново ни изпревари - насрочен е референдум в Турция да се увеличи ли времето за новини на български по турската национална телевизия от половин час на два часа!

Одобрение -6
от 8 гласа
 
Анонимен потребител

Различно мнение

Неутрално
  • 34
  • 08:01
  • 17 дек, 2009

Новините на турски имат ниска гледаемост-факт. Защото дори турците не ги интересуват, те си гледат турските канали и никой не им пречи и не ги заглушава както може би е било преди 20-25 години. Българите също не ги гледат, най-малкото защото не знаят турски.
" Правенето" на тези новини струва много пари на данъкоплатеца и като такъв не съм съгласен да плащам за нещо което никой не гледа. А за спирането на новини, които никой не не е нужен референдум.

Одобрение 8
от 14 гласа
 
Анонимен потребител

Фесът

Неутрално
  • 35
  • 08:45
  • 17 дек, 2009

А бравос бре Гоце, най после си дойдохме на думата. Я да се видиш в огледалото колко ти е голям, фесът бе Гоце, фесът. Голям фес си беше, фес си и фес ще си останеш. Ама на такива като тебе само фес не стига, требе и да си го поотрежеш, за малкио Гошко стае въпрос. Нема никоя да забележе, понеже и той като тебе просто си е едно незабележимо нищо. Да речеш и на него фес да му сложиш, на малкио Гоцко, ама недей, щот фесот ке падне у кало къде си здраво нагазил, ще го уцапаш, а с укален фес пред Доган, не бива да се кланяш. Твой верний советник Фесот.

Одобрение -6
от 12 гласа
 
Анонимен потребител

veselin

Гневно
  • 36
  • 09:00
  • 17 дек, 2009

Време е този проеврейски Хелзинкски комитет да бъде изпратен да живее в циганските гета без закрила на държавата за да види как се чувствуват българите в българия - без никакви права благодарение на такива като тях. Навремето като пуснаха новините на турски - някой пита ли българите. НЕ - и това беше пак това чучела което е още президент и има наглостта да си отваря мръсната уста и да говори вместо да е в затвора за всички злини които е сторил на българският народ.

Одобрение -3
от 15 гласа
 
Анонимен потребител

АхМет

Неутрално
  • 37
  • 09:17
  • 17 дек, 2009

Референдумът за новините по БНТ на турски език вече тече, това ще покаже, че българите не само са толерантни, но не са прости за да бъдат манипулирани с тезата, че някои етнос има повече права от друг етнос, че турския етност може да има новини, а например циганите, арменците не могат. А това, че не се спазва Конституцията, никой не коментира.
Само появата на възможност да се проведе референдум за новините на турски, всякакви защитници, мишоци заизкачаха от дупките си да защитават несправедливостта и не спазването на конституцията, а кой ще защитава правата на българите, нали демокрацията не е за даване повече права на малцинствата, а за приемане от тях мнението и решението на мнозинството. Като не се приема това което предвижда закона, ще се правят референдуми и малцинствата трябва да приемат това което е решило мнозинството, а иначе всички са с равни права, но това е демократично. Ако турците, дето не са такива, а само се правят на такива, даже някои не занаят и турски...

Прочитане на целия коментар

Одобрение -1
от 15 гласа
 
Анонимен потребител

Malka Otkachalka

Неутрално
  • 38
  • 09:29
  • 17 дек, 2009

когато навремето михаил екимджиев специализира в представянето на българи в дела по нарушени граждански права в старсбургския съд, имаше много хляб в него. явно дългото му общение с казионни и ултралеви правозащитници обаче е довело до мозъчно промиване и меркантилизация на този тогава иначе честен юрист.
от личните ми контакти с бг хелзинкски комитет твърдя, че по-измислена тунеядска и лъжлива ченгеджийска организация не познавам...силна креация на майката в хелзинГи. или дори ГелзинГи.

Одобрение -3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

ТУРСКИАНАЛ

Неутрално
  • 39
  • 09:33
  • 17 дек, 2009

ХЕЛЗЕНСКИЯТ КОМИТЕТ ЗАЩИТАВАТ "ХОМОВЦИТЕ'' ОТ СКОПЛЕ. ВИЕ КАКВО ИСКАТЕ РАЗБИРАЧИ. МАЛЦИНСТВОТО ТРЯБВА ДА СЕ СЪОБРАЗЯВА С МНОЗИНСТВОТО.ГОЛЯМ РЕВ ЗА ТОЗИ РЕФЕРЕНДУМ СЕ НАДИГА.ЩЕЛИ ДА СЕ ХАРЧАТ ПАРИ ПРАВАТА НА ЧОВЕКА, АНАЛИЗИ ЗА ЕТНИЧЕСКО НАПРЕЖЕНИЕ И ПСЕВДО "НАРОДО ПСИХОЛОГИЯ".ЕДНО ЩЕ КАЖА. ДА ГО ДУХАТ БГ МЕДИИТЕ, КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА НИ МАНИПУЛИРАТ.ВСИЧКИ ЛИБЕРАЛИ, ХОМОСЕКСУАЛИСТИ ЦИГАНИ, ТУРЦИ И ЗАЩИТНИЦИ НА ЧОВЕШКИ ПРАВА А И АНАРХИСТИ В ПОРНО СТУДИОТО.

Одобрение -5
от 9 гласа
 
Анонимен потребител

онбашията

Неутрално
  • 40
  • 09:36
  • 17 дек, 2009

а, ко стана ве, сега правозащитниците лоши, ама като вдигаха врява за подслушването бяха добри. аз пък викам - дано правозащитниците надделеят и новините на турски да останат. някакви си новини не са толкова важни, нека ги има, по-важно е като се каже "правозащитник" хората да посягат към кобура.

Одобрение 2
от 10 гласа
 
Анонимен потребител

Жоро

Неутрално
  • 41
  • 09:45
  • 17 дек, 2009

На кого пък чак толкова му пречат 10 мин новини на турски ? Атака няма ли с какво по-сериозно да се занимават, освен да лансират такива политически угодни идеи, които се основават в предизвикване на най-първичните реакции на средния българин. На Атака им е ясно, че той няма да се замисли при един референдум. Новините нито му пречат, нито ги гледа, но ще гласува за премахването им воден от този дълбоко вкоренен подсъзнателен стар страх от "турчина". Но това далеч няма да му реши проблема.

Одобрение 11
от 15 гласа
 
Преглед на профил

Влади

Неутрално
  • 42
  • 10:22
  • 17 дек, 2009

не бива да се злоупотребява с власта, която притежаваш...
Нищо умно няма да излезе от този референдум... Трябва просто да се спазва законът за държавният език, а не да се издевават над малцинствата... Не че подкрепям турците, подкрепям всички хора, живеещи в България, независимо от тяхният происход или вяра...

Новини на турски език в България не би трябвало да има, не заради турците, а заради българският език!
Защо тогава няма новини на руски, иврит, македонски, сръбски, румънски, цигански!?
Нека има такива новини, но не по държавната телевизия... нима и съдебните власти трябва да пишат решенията си на турски, или пък да почнеме да предоставяме част от вестниците да са изпасани на турски!? и защо точно турски, а не някой друг език.

Наистина, време е да се правят отговорни стъпки, и най-вече си е време да се оправят грешки, допуснати преди много години, но не через реферндум, а посредством принуждаване на изпълнението на законът...

Прочитане на целия коментар

El sueño de la razón ​produce monstruos

Одобрение 5
от 9 гласа
 
Анонимен потребител

анонимен

Неутрално
  • 43
  • 10:59
  • 17 дек, 2009

Действащият закон за референдумите:
Легитимен е референдум, в който са участвали толкова избиратели, колкото и на последните парламентарни избори.
Валиден е ако повече от половината участвали са отговорили положително.

Като данъкоплатец поставям гражданско искане:
Ако референдумът се провали, изхарчените милиони за провеждането му да бъдат възстановени в бюджета от партиите, които са гласували за провеждането му!

Одобрение 4
от 6 гласа
 
Анонимен потребител

Ах Мак

Неутрално
  • 44
  • 11:26
  • 17 дек, 2009

Лъжец ще си остане. Комунист, социалист, доганист, юдаист.
Кланящ се в юдейска синагога. За феса не знам...

Фесът
* 35

А бравос бре Гоце, най после си дойдохме на думата. Я да се видиш в огледалото колко ти е голям, фесът бе Гоце, фесът. Голям фес си беше, фес си и фес ще си останеш.

Одобрение -4
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

Минаре

Неутрално
  • 45
  • 11:30
  • 17 дек, 2009

До коментар [#9] от "Анонимен":

Не си разбрал. Швейцарците не "забраниха строежа на джамии в Алпите", а забраниха издигането на минарета.

Одобрение 4
от 4 гласа
 
Преглед на профил

Zoon Politikon

Любопитно
  • 46
  • 11:57
  • 17 дек, 2009

Какво "човешко право" са новините на турски по БНТ, бе, господа правозщитници?!?

РАМКОВА КОНВЕНЦИЯ ЗА ЗАЩИТА НА НАЦИОНАЛНИТЕ МАЛЦИНСТВА



Член 9

1. Страните се задължават да признаят, че правото на свобода на изразяване на всяко лице, принадлежащо към национално малцинство, включва свободата да отстоява мнение и да получава и разпространява информация и идеи на малцинствения език, без намеса на държавните власти и независимо от границите. Страните осигуряват, в рамките на своите правни системи, лицата, принадлежащи към национално малцинство, да не бъдат дискриминирани в своя достъп до средствата за масово осведомяване.

2. Алинея 1 не препятства Страните да изискват лицензиране, без дискриминация и основано на обективни критерии, на звуковото радиоизлъчване и телевизионните предавания или кинематографията.

3. Страните не препятстват създаването и използването на печатни средства за...

Прочитане на целия коментар

България над всичко!

Одобрение 1
от 7 гласа
 
Анонимен потребител

otvorete si o4ite

Неутрално
  • 47
  • 12:18
  • 17 дек, 2009

абе някакъв си 10-минутен новинарски блок от 5 следобед по БНТ ли е НАЙ-ВАЖНИЯТ проблем в момента при растящата безработица, бедност, престъпност и.т.н.? за пореден път ни се хвърля прах в очите!!!

Одобрение 3
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

da ne bydem maymuni!

Неутрално
  • 48
  • 12:57
  • 17 дек, 2009

много е прав нр. 47! Не се оставяйте да Ви правят на маймуни, хора!

Одобрение 3
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

mdaa

Весело
  • 49
  • 13:43
  • 17 дек, 2009

ДПС е купило Дневник ! Това е истината Новия собственик е Ирен Кръстева!

Одобрение -2
от 8 гласа
 
Анонимен потребител

ec

Неутрално
  • 50
  • 14:12
  • 17 дек, 2009

искам . и имам ПРАВА поради сме мрьсни гадни долни селски МУТРИ да НИ дават по ТЕЛЕВИЗИЯ 100% от БНТ 02 4аса дау4име младежите как РЕКЕТИРАМЕ обири . измама .. тн .. тн

това е бьдещето ЕЛИТ НА БГ

МРЬСНИ ГАДНИ МУТРИ + ДОЛНИ КУРВИ сме на ХОД

и сме равни с ЦИГАНСКИ . КУ4ЕшКИ ЕЗИК



Одобрение -1
от 1 глас
 
Анонимен потребител

БГ

Неутрално
  • 51
  • 14:33
  • 17 дек, 2009

БХК е една антибългарска, гнусна, вредна и предателска организация, която през цялата си история само е подривала устоите на българската държава...

Одобрение -2
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

ТУТСИ

Неутрално
  • 52
  • 14:34
  • 17 дек, 2009

БОЙКО ИМА АКЪЛ КОЛКОТО БОЛЕН .

Одобрение -1
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

Canada Dry

Неутрално
  • 53
  • 15:34
  • 17 дек, 2009

Вчера писах, че този път Бойко се осра яко.
Лумпените нащракаха минуси.
Днес ще добавя, че не само се осра, но и съживи Доган с това си безумно деяние.
Като първи МАЛОУМНИК, Бойко в такъв капан се натресе, че дупе да му е яко.
На лумпените, мнозинство, също.
Единственото хубаво нещо е, че посредственият политик колкото и старателно да крие, своята посредственост рано или по-рано я изарва на показ.
В повечето случаи с фанфари.
Като истински МАЛОУМНИК!

Одобрение -1
от 5 гласа
 
Анонимен потребител

ТУТСИ - ПУТЦИ

Неутрално
  • 54
  • 15:41
  • 17 дек, 2009

"БОЙКО ИМА АКЪЛ КОЛКОТО БОЛЕН . ", а Гоце няма и толкова, пък и що му е на Първан акъл, нали си има Доган.

Одобрение 0
от 2 гласа
 
Анонимен потребител

stefanova

Гневно
  • 55
  • 17:15
  • 17 дек, 2009

Големия ПРОБЛЕМ е съществуването на партия ДПС.ТЯ създадеде всички настоящи проблеми.Не може турско говорящите българи да имат повече права от другите населяващи България.Или за всички расвни права или такива права могат да получат по др.канали и медии - не по национална телевизия.БОЙКО борисов да скръцне със зъби на всички ,които се месят в държавата ни! В Германия от 80 милиона има 8 млн.турци - задайте си въпроса имат ли партия,а камо ли време по национална медия.НЕКА ТУРЦИЯ И ДПС не се крият зад лозунги за човешки права!Това е тяхното лицемерие и стратегия........Бойко отрежи главата на змея!КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА ЗАЩИТИМ НАЦИОНАЛНИТЕ СИ ИНТЕРЕСИ!бЪДИ МЪЖ И ИЗПЪЛНИ ОБЕЩАНИЯТА СИ!

Одобрение -1
от 3 гласа
 
Анонимен потребител

Народът го е казал

Весело
  • 56
  • 17:31
  • 17 дек, 2009

Извинявам се за немного елегантния език, но на тази инициатива на АТАКА й приляга хубавата шорска поговорка "Немала си врана рана, та си зачегнала гъзът !"

Одобрение 2
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

най сетне

Неутрално
  • 57
  • 18:34
  • 17 дек, 2009

Най сетне една разумна статия в Дневник. Дали ще се излъчват новини по турски е съвсем друг въпрос и трябва да се определя от съвсем други критерии но рефередум е връх на простащината. ББ и сие покориха доста такива върхове а има още много години да се изявяват.
БТ се издържа от лиценз и данъци. По този повод турците в България имат пълно основание да не плащат нито лиценз нито данъци. Много по-разумно е да има отделна турска станция. В Англия радио BBC излъчва на индийски че има много индийци и пакистанци. Говоря за денонощна станция. Когато няма такава в България турците ще гледат и слушат турски и ще клонят към Турция. Тези проблеми са непонятни за ограничените мозъци на българските политици.

Одобрение 2
от 6 гласа
 
Анонимен потребител

грипен

Неутрално
  • 58
  • 19:35
  • 17 дек, 2009

Не са и на България проблема турците и десетте им минути в ефира, проблем са въдещите се като бълхи цигани и паразитизма им на гърба на обществото

Одобрение 0
от 4 гласа
 
Преглед на профил

ra4ko

Гневно
  • 59
  • 20:44
  • 17 дек, 2009

ааааааа не, всичко това е невероятно!!!!!

в Република България официалният език е български! БНТ1 е българска национална телевизия!!! Когато по нея вървят информационни предавания на чужди езици, хората които владеят само тези чужди езици нямат никакъв стимул да наъчат официалният език на страната!!!!! По този начин държавата буквално приема официалният език за незадължителен или по-просто казано неофициален!!!!!!!!!!! Така се нарушава чл. 3. от Конституцията на Република България!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Толкова ли е сложно?????????????



In Levski Sofia We Trust

Одобрение -1
от 1 глас
 
Преглед на профил

ra4ko

Неутрално
  • 60
  • 20:45
  • 17 дек, 2009

*научат официалния език на страната

In Levski Sofia We Trust

Одобрение -1
от 1 глас
 
Анонимен потребител

Jonson

Неутрално
  • 61
  • 21:40
  • 17 дек, 2009

Народът е Върховния Суверен. Допитването е скъпа процедура и допитване до Суверена следва да се прави само за важни, решаващи бъдещата му съдба въпроси,
"Дали да оставим традиционния си военен съюзник и да влезем в НАТО".
"Дали да влезем в Европейският съюз".
"Да стоим ли АЕЦ Белене".
"Да приемем ли еврото"
Ето това е видът въпроси, които би трябвало да се отправят към Суверена. Никой политик не пожела да го направи. Да бъде питан Народът за това дали в един от 70-те канала някакви новини да бъдат на някакъв език - това е подигравка както с Върховния Суверен, така и със самата идея за демокрация.
Ако са решили да има все пак референдум по телевизионни теми, правилният според мен въпрос е:
"Съгласни ли сте да изобщо съществува БНТ. която хем се издържа с вашите пари, хем ви облъчва с реклами". Доколкото годишната държавна субсидия на БНТ е по-голяма от цената на един референдум,...

Прочитане на целия коментар

Одобрение 1
от 3 гласа
 
Преглед на профил

Enchev,Iliya

Гневно
  • 62
  • 23:45
  • 17 дек, 2009

БЪЛГАРИ, СЪНАРОДНИЦИ, и Вие Бойко, забравихте ли много по-важната задача която ни предстои на нас БЪЛГАРИТЕ да направим именно сега, та сте седнали да се подавате на умишлените РОТШИЛД-ЕВРО-Конгломератски, реакционни Етнически провокации??
Сега не е време да се занимава и то ДЪРЖАВНА ГЛАВА С ТАКИВА ЕТНИЧЕСКИ МУСОР-мански проблеми в БЪЛГАРИЯ!
ПРЕД НАС БЪЛГАРИТЕ НИ ПРЕДСТОИ ЗАДАЧАТА ДА ЗАПОЧНЕМ ВЪТРЕ-СОЦИАЛНАТА ПРЕУСТРОЙСТВЕНА РЕФОРМА ( СОЦИАЛНАТА ПЕРЕСТРОЙКА)!!
ЗАЩО?
ЗA ДА ОТГОВОРИМ ( НИЕ БЪЛГАРИТЕ, КОИТО ПЪРВИ ОСЪЗНАХМЕ ТОВА ) НА ИЗИСКВАНИЯТА НА ИСТИНСКАТА ДЕМОКРАЦИЯ.

ЗА ДА МОЖЕ СЕГАШНАТА ЕВРО-КОНГЛОМЕРАТСКА СБИРЩИНА ОТ ДЪРЖАВИ С РАЗЛИЧНИ ОБЩЕСТВЕНИ УСТРОЙСТВА, ДА НАПРАВИМ ИСТИНСКИ "ЕВРО-ДЕМОКРАТИЧЕН СЪЮЗ".

ЧРЕЗ "ГОРБАЧЕВСКАТА", БАНКОВО ЗАРОБВАЩА И ИКОНОМИЧЕСКО-ИНВЕСТИЦИОНН ПЕРЕСТРОЙКА, ДОЙДИОХМЕ ДО КРИЗИТЕ, БЕЗ НИКOЙ ДА СЕ СЕТИ ПЪРВО ЗА ПРОМЯНА НА СОЦИАЛНОТО НИ УСТРОЙСТВО!!
ДА...

Прочитане на целия коментар

"За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.

Одобрение -1
от 1 глас
 
Преглед на профил

Enchev,Iliya

Гневно
  • 63
  • 23:47
  • 17 дек, 2009

БЪЛГАРИ, СЪНАРОДНИЦИ, ОПОМНЕТЕ СЕ И СЕ СЕТЕТЕ ЗА МИНАЛАТА НИ ИСТОРИЯ.
ЗАЩО ПАК РЕАКЦИОННО-УМИШЛЕНО СЕ ПОВДИГАТ ТАКИВА МНОГОЕТНИЧЕСКИ ТЕМИ, И ТО ПАК В РОДИНАТА НА ЛЕВСКИ И БОТЕВ. КАК НЕ Е ЖИВ НЯКОЙ ОТ ТЯХ ЗА ДА ВИ КАЖЕ КОЙ И НА КАКЪВ ЕЗИК ЩЕ ГОВОРИМ. ДАВАМ ПРИМЕР С ЯПОНИЯ. ЕДИНСТВЕНО СЕ ГОВОРИ НАЦИОНАЛНИЯТ ЯПОНСКИ-ТОКИЙСКИ, ВЪПРЕКИ ЧЕ ИМА МНОГО НАЦИОНАЛНИ ПРОСЛОЙКИ И ТУКА МАКАР И НЕ ЧАК ТОЛКОВА ИЗРАЗЕНИ КАКТО ПРИ НАС. НО КАТО ПРИМЕР ЩЕ КАЖА ЧЕ ОСАКСКИЯТ -японски Е ТРУДНО РАЗБИРАЕМ ОТ ТОКИЙЦИТЕ ИЛИ ДАЖЕ ОТ АЙНУ-ЖИН ХОКАЙДЦИТЕ, И ОБРАТНО.
ТАКА ЧЕ СЕ ВРЪЩАМ НА ВЪПРОСА С МОЛБА ДА НЕ БУДА ПРИЕТ И РАЗБРАН пасквилатно. Ако се разреши да се предава или пише по националните ни Мас-медии; Радио Телевизия и Преса, някакъв чужд на българският език реч или писмо, то най напред погледнато количествено-реално, трябва да се помисли ( но без разрешение за масовост) ЦИГАНСКИЯТ .
НО ПРИОБЛЕМА ОСТАВА НЕ В ТОВА А В ПРИНЦИПА НА ЕДИНТИЧНОСТТА НА ДЪРЖАВАТА НИ - БЪЛГАРИЯ!!
...

Прочитане на целия коментар

"За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.

Одобрение 1
от 1 глас
 
Анонимен потребител

acho

Неутрално
  • 64
  • 07:38
  • 18 дек, 2009

На кого пречат 10 минути новини на турски по БНТ.На болния мозък Сидеров.Кой турчин или циганин гледа БНТ.И ако има такива те получават официалната позиция на българското правителство-на българското,не на турското .Абсолютен глупак е този Сидеров.

Одобрение 0
от 4 гласа
 
Преглед на профил

Saxon

Гневно
  • 65
  • 08:58
  • 18 дек, 2009

Интересно, къде са тези смешни и жалки цървули-"правозащитницие", когато децата и родителите ни умират, защото нямат достъп до качествена медицинска помощ, до качествени лекарства и т.н?
Нещастни боклуци!
Правата и задълженията на всички българи са упоменати в конституцията, но тя за жалост е направена така, че да се тълкува както е удобно на властимащите. Във всеки случаи, по Българската Национална Телевизия не бива да звучи друг език, освен български!
А помиярчетата "правозащитници", които са на ясла при доган, са мрат в *айна!

Звярът е на свобода!

Одобрение 1
от 1 глас
 
Преглед на профил

Saxon

Неутрално
  • 66
  • 09:01
  • 18 дек, 2009

До коментар [#64] от "acho":

Като никой не ги гледа, Ачко, значи няма защо да се губи ефирно време! Има достатъчно богат и качествен архив в БНТ, пълен с качествени образователни и научно-популярни програми, крайно време е тази телевизия да стане съвременна и конкурентноспособна!

Звярът е на свобода!

Одобрение 1
от 1 глас
 
Анонимен потребител

Българин

Неутрално
  • 67
  • 09:15
  • 18 дек, 2009

Когато ги пуснаха не ни питаха.Защо сега е необходимо да се харчат наши пари за глупости. Решават в НС и ги спират. Много е просто. Пък с предвидените пари за референдума магат да дадат по някой лев на осемдесетте процента БЪЛГАРСКИ деца , които нямат право на детски надбавки, защото родителите им работят.
А пък за новини на турски , ромски, чешки или руски, който иска да слуша, купува си канал и си пуска и си слуша каквото си поиска.

Одобрение 0
от 0 гласа
 
Анонимен потребител

до редакцията на дневник

Неутрално
  • 68
  • 09:43
  • 18 дек, 2009

съкратен курс "как работи телевизора"
-тв е кутия която показва картина и чуваме звук
-по БДС кртината е цветна или черно бяла
-звука е стерео или моно
къде е проблема за новините на турски
-никои няма възражения за картината
-обаче всики скачат за звука защото е на турски
как да се реши:
-като се използват субтитри на български
-или паралелен звук на български
това е. БЛАГОДАРЯ Ви за участието.

Одобрение 1
от 1 глас
 
Анонимен потребител

dgd

Неутрално
  • 69
  • 10:00
  • 18 дек, 2009

"Човешките права не подлежат на референдум" - хонорарите на правозащитниците и парите отпускани им по проекти отвън - също.
Знаете ли колко правозащитни организации действат в България?
Отговорът е - много.
Защото има много баница за ядене.

Одобрение 2
от 4 гласа
 
Анонимен потребител

034

Весело
  • 70
  • 10:40
  • 18 дек, 2009

Ами сега !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ще има ли референдум БАЙ БОЙКО или пак ще..............!!!!!!!!!!!!!!!

Одобрение 0
от 0 гласа
 
Анонимен потребител

Демократ

Разстроено
  • 71
  • 12:01
  • 18 дек, 2009

Референдум няма да има, но е МНОГО плезно, че се постави въпросът за турските новини по БНТ.
Ще си позволя да ви напомня само най-важните точки по проблема с новините на турски.
1.Виж www.bghelsinki.org/index.php?module=pages&lg=bg&page=fcnm. Рамкова конвенция за защита на националните малцинства . Там между другото пише:
"1. Страните се задължават да признаят на всяко лице, принадлежащо към национално малцинство, правото свободно и без намеса да използва езика на неговото малцинство в личния и обществения живот както устно, така и писмено."
2. За сведение на всички неграмотни и всички манипулатори в България по конституция НЯМА, Н Я М А, национални малцинства.
3. Базирайки се на горното България НЕ Е ДЛЪЖНА, НЕ ТРЯБВА да има предавания на турски по националните си медии.
4. Ако България продължи...

Прочитане на целия коментар

Одобрение 1
от 1 глас
 
Анонимен потребител

Соломон

Неутрално
  • 72
  • 12:48
  • 18 дек, 2009

Ей, вие дето ревете че България ще загине от 10 минути новони на турски!
Новините ще стигнат до турците и без тези 10 минути. Доган и турските телевизии хубавичко ще ги фризират и ще им ги разкажат точно както дявола коментира евнгелието.
По-добре е все пак де се предаде официалната версия на новините на българската държава и на езика на втория по численост етнос, отколкото да се чудят и турците като нас има ли българска държава или не.
Проблема на българския етнос е, че не ражда деца и за това не са му виновни турците. На крив у...мъхчето му пречи.
Проблема на българския етнос е, че "неговата" държава не осигурява най-благоприятните условия за размножаването му, осигурява среда за разплождането на други етноси.
Ей това да подхванат АТАКА и Бойковата ГЕРБ, а не да насъскват българи срещу турци за да си вдигат рейтинга.
Вдигнете пишките на българите, платете на майките за всяко родено и отглеждано българче, обърнете инерцията...

Прочитане на целия коментар

Одобрение 0
от 0 гласа
Добавяне на коментар Правила за писане на коментари

Вход Регистрирайте се и запазете името, с което коментирате.

Кирилица: ?

ЗатвориРегистрирайте се за да имате снимка, запазено име и персонализация.
Инструменти
Споделяне във Facebook
Шрифт Печат Facebook Twitter
Каталог

ASUS UL20A е специално проектиран за продължителна работа - до 8 часа без прекъсване със захранване от батерията.

от Most Computers & Дневник